نمایندگی بوتان کرمان 09137585835

همه جا و همه زمان در کنار شما هستیم

نمایندگی بوتان کرمان 09137585835

همه جا و همه زمان در کنار شما هستیم

  • ۰
  • ۰

شما در مورد صدای پکیج رادیاتور ایرانی می خوانید و یاد می گیرید که چگونه هر یک از صداها را بشناسید و پکیج رادیاتور خود را تعمیر کنید. البته ما کارهای تخصصی تعمیرات پکیج  را ارائه می دهیم ، اما تعمیرات و خدماتی نیز وجود دارد که می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

علت صدا پکیج  رادیاتور ایران: آسیب پمپ بید
یکی از دلایل صدای پکیج  ایران رادیاتور خرابی پمپ دستگاه است. شافت داخل پمپ به دلایل مختلف ممکن است شکسته شود. هنگامی که شافت شل می شود ، صدای اوبل کم است ، اما با گذشت زمان ، صدا بیشتر می شود. اغلب دلیل کج شدن شافت پمپ های پکیج های رادیاتور IR عدم سرویس دهی است. اگر مدار بیش از حد رسوب شود و آب نتواند از چاه عبور کند ، فشار زیادی به پمپ وارد می کند و در نهایت ممکن است ریخته شود.

اگر بتوانید به اینجا برسید ، تنها راه حل تعویض پمپ رادیاتور IR است. توجه داشته باشید که روتور پمپ Wilo به تنهایی قابل تعویض نیز هست ، اما معمولاً روتور جدیدی وجود ندارد و شما باید یک روتور دست دوم برای پکیج خود تهیه کنید. به جای پمپ ویلو می توانید از پمپ Grandfoss با سوئیچ تغییر جهت نیز استفاده کنید. پمپ های Grandfoss معمولاً از پمپ ویلو آسیب کمتری دارند.

با استفاده از طراحان گرافیک ، صدای ساختگی به سادگی برای صنعت چاپ بی معنی است.

علت صدا پکیج  رادیاتور ایران: پنکه شیب پکیج 
یکی دیگر از دلایل خوب بودن پکیج شما این است که بوش های نگهدارنده فن به درستی فن را نگه نمی دارند. این مشکل فقط در پکیج های فن اتفاق می افتد. برای اینکه مطمئن شوید صدای پکیج  فن است ، فقط محفظه فن را باز نکنید و بگذارید فن روشن شود. وقتی فن را در حال کار با تراکتور می دانید ، مطمئن شوید که مشکل در بوته های نگهدارنده فن است.

در این حالت برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود یا باید فن را به طور کامل تغییر دهید و یا فن را باز کنید و به دنبال بوش ها باشید. راه حل دوم کمی دشوار است زیرا معمولاً در تمام شهرها همان قسمت را پیدا نمی کند و ارزش آن را ندارد. بنابراین اگر مطمئن هستید که صدای پکیج ایران رادیاتور شما فن است ، ما دو گزینه را به شما ارائه خواهیم داد:

درج فوم و لایه ای از ورق نسوز در زیر کویل فن: با این کار ، فن هم تراز می شود و می توانید بدون صدای یک پکیج ، استفاده از آن را ادامه دهید.
با نماینده رادیاتور ایرانی تماس بگیرید و درخواست تعویض پنکه تعویض پکیج رادیاتور کنید: قیمت یک پنکه رادیاتور ایرانی آنقدر زیاد نیست و در نهایت هزینه تعمیر و تعویض پکیج رادیاتور ایرانی نزدیک خواهد بود. (توجه داشته باشید که صدای پکیج رادیاتور ایرانی هیچ ارتباطی با رله فن ندارد)
علت صدا پکیج رادیاتور ایران: رسوب داخل مبدل اصلی

یکی دیگر از عواملی که می تواند زمینه ایجاد نویز پکیج رادیاتور ایران باشد ، رسوب مبدل اصلی است. در این حالت صدای غرش یا سوت قطار شنیده می شود. معمولاً این با تمیز کردن مبدل پکیج اسید برطرف می شود ، اما اگر هنوز صدای سوت قطار را با وجود تمیز کردن اسید پکیج می شنوید ، بدین معنی است که مبدل اصلی پکیج شما کج شده است (که به آن مبدل مبدل نیز گفته می شود). معمولاً هیچ راهی برای کج کردن مبدل پکیج اصلی وجود ندارد و باید مبدل را به طور کامل تغییر دهید.

اما یک راه حل دیگر برای خاموش کردن پکیج در این حالت وجود دارد ، فقط مقدار شعله طولانی را کاهش دهید. بعضی اوقات شعله زیاد پکیج زیاد است و باعث می شود مبدل اصلی صدا شود. توجه داشته باشید که پکیج برای کاهش شعله های طولانی نیاز به متخصص دارد اما در اینجا دلالت دارد:

برای کاهش شعله پکیج باید برای دسترسی به شیر کنترل گاز ، درپوش دستگاه را باز کنید. سپس پکیج  پلاستیکی را در ماژول تنظیم شعله برداشته و مقدار شعله را با آچار شماره 10 و پیچ گوشتی 4 طرفه تنظیم کنید.

علت صدای پکیج رادیاتور ایرانی: شیرآلات شیر ​​سه طرفه

در بسیاری از دستگاه های پکیج شده ، شیر سوپاپ سه طرفه خراب و تغییر شکل می یابد. این صدا شبیه به صدای جیغ زدن است و فقط در یکی از دو حالت مصرف آب داغ یا گرمایش گرمایی اتفاق می افتد.

برای از بین بردن این صدا ، شما باید شیر را از دستگاه جدا کرده و زنگ داخل آن را تعویض کنید.

علت لرزش پکیج رادیاتور ایران: لرزش بدنه پکیج و لوله های فلکسی


بعضی اوقات صدای پکیج فقط به دلیل لرزش بدن آن است. برخی افراد از اینکه پکیج به طور مرتب در زمستان صدا می شود ناراحت هستند ، اما درست هستند ، به نظر می رسد بهترین مکان برای نصب پکیج در بالکن است. اگر پکیج شما تکان می خورد و وقتی دست خود را روی بدن می گذارید لرزش پکیج شما کاهش می یابد و دیگر هیچ صدایی ایجاد نمی کنید ، باید از کارت و پلاستیک استفاده کنید.

کافی است کارتن را برش داده و آن را در قسمت های مختلف پکیج قرار دهید.

نظرات (۱)

سلام.
ممنون میشم از وبلاگ من دیدن کنید.
http://wisha.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی